"Hatékony irodai szolgáltatások vállalkozóknak,
cégeknek, hallgatóknak, non-profit szervezeteknek AZ ORSZÁG
EGÉSZ TERÜLETÉN!"
Köszöntő:
ÜDVÖZLÖM AZ
IRODÁMBAN!
Ezeken az oldalakon olyan irodai szolgáltatásokat
ajánlok figyelmébe, melyek megkönnyítik vállalkozása életét.
Természetesen ez nem csak rajtam múlik. Szolgáltásokat nyújtok ott,
ahol szükséges, és együtt dolgozom Önnel, hogy mindketten egy
hosszútávú, eredményes üzletet hozzunk létre. További információt
találhat a RÓLAM alatt! Bátran hívjon fel bármivel kapcsolatban!
Köszönöm látogatását!
Ha az alábbi kérdések bármelyikére igennel
válaszolt, akkor itt az ideje hogy felvegye velem a
kapcsolatot:
- Sokáig tart egyedül megcsinálni?
- Bárcsak segítséget kapna akár néhány órára?
- Segítségre van szüksége egy-egy projekt elkészítésében
havonta?
- Más dolgokra kellene koncentrálnia?
|
Rólam:
Székesfehérváron élek és
dolgozom. Fizetem az adóimat, létrehozom a saját nyereségemet, a
saját irodámban dolgozok a saját irodai eszközeimmel. Saját magam
osztom be az időmet. Önnel dolgozom, nem Önnek. Büszke vagyok minden
munkámra. Sokoldalú, rugalmas és megbízható vagyok. Szeretem a
munkám sokszínűségét, ez az egyik oka, hogy virtuális asszisztens
lettem. Örömmel várom azokat a gyümölcsöző üzleti kapcsolatokat,
amelyek jól illeszkednek a képességeimhez, de természetesen az új
dolgok iránt is nyitott vagyok.
Virtuális aszisztens?
Kik a virtuális asszisztensek:
A hagyományos irodákból úgy ismerjük őket, mint irodai asszisztensek, akiket az Internet világában virtuális asszisztensnek
hívunk. A virtuális asszisztensek ( VA ) saját irodájukban dolgoznak, a saját eszközeiket használják, és így nyújtanak
szolgáltatásokat vállalkozásoknak, menedzsereknek vagy elfoglalt embereknek. A megbízások általában e-mailen, telefonon,
faxon vagy postai úton bonyolódnak le. Bármi is legyen az elvégzendő feladat, az információ zavartalanul áramlik az ügyfél és a
virtuális asszisztens között.
Kinek előnyös megbíznia?
Kinek előnyös megbízást adnia egy VA-nak:
Egyéni vállalkozók és családi vállalkozások
Vállalkozása fellendítésével foglalkozhat ( az ügyes-bajos dolgok helyett), ha megengedi, hogy én készítsem el az
adatrögzítéseket és a szövegszerkesztéseket.
Non-profit szervezetek és alapítványok
Események megtervezése, publikálása és megrendezése.
Tanulók, hallgatók
Nem kell többet témák kutatásával és papírok gépelésével törődnötök.
Rendezvényszervezés
Segítek esküvője megtervezésében és megszervezésében. Esküvői bejelentés a helyi lapban, meghívók megtervezése,
elkészítése (elkészíttetése), kipostázása, köszönetnyilvánítás és a nászút megszervezése.
Megbízásával időt, pénzt és fáradtságot takaríthat meg, ha a virtuális asszisztenst választja!
Ha a virtuális asszisztenst választja:
- Nincsenek munkaadói kötelezettségei: járulékok és juttatások.
- incsenek iroda bérlési és irodaeszköz kiadásai.
- Nincs betanulási költség.
- Csak annyit fizet, amennyibe a munka ténylegesen kerül ( óradíj).
- Lehetőség, hogy időbeosztása szerint haladjon előre!
- Magasan kvalifikált szakember végzi el a mindennapos feladatokat.
Önéletrajz
EDDIGI MUNKAKÖROK
|
|
2003- |
ETS Iveco Kft. |
Székesfehérvár |
|
telephelyvezető
asszisztens
- személyügyi feladatok ( 20 munkavállaló),
toborzás és kiválasztás
- pénztár és készpénz forgalom regisztrálása,
pénzügyek
- flotta szervezés
- takarítók és alvállalkozók felügyelete
- általános asszisztensi feladatok
- hirdetések és reklám
|
|
2002-2003 |
Agromilk Kft. |
Székesfehérvár |
|
fordító és személyügyi
tevékenység
- szoftver programok és használati
utasítások fordítása magyar nyelvre
- új munkatársak toborzása, kiválasztása
|
|
1998-2001 |
AFL Hungary Kft. |
Mór |
|
emberi erőforrás
asszisztens
- audit előkészítése, alapelvek
és folyamatok
- toborzás és kiválasztásban való
részvétel, munkaköri leírások, szerződések, AC
- HR riportok készítése a menedzsmentnek,
prezentációk
- szakszervezetekkel való kapcsolattartás
- teljesítmény értékelés és dolgozói
elégedettség felmérés
- diákmunka szervezése
|
VÉGZETTSÉG
|
|
2001-2002 |
Tanulmányút |
USA, New York |
|
|
|
1999-2003 |
Pécsi Tudományegyetem |
Pécs |
|
- személyügyi szervező főiskolai
diploma: Munkaerő-beszerzés, avagy a személyügyi munka
kulcsa
|
|
2001 |
Authentic Consulting |
|
|
- toborzás, kiválasztás és audit belső tréning
|
|
1998-1999 |
Péter Rózsa
Szakközépiskola |
Székesfehérvár |
|
- komplex külkereskedelmi és vámügyintéző tanfolyam
|
|
1997-1998 |
Angol Nyelvi Központ |
Anglia |
|
- felsőfokú angol nyelvtanfolyam
|
|
1990-1994 |
Szakközépiskola |
Székesfehérvár |
Referenciák
Feltöltés alatt!
Válassza szolgáltatásomat!
Számomra az Ön megelégedettsége az
legfontosabb!
Tegyen próbára, nem fog csalódni!
Fogarasi Andrea
Fogarasi-assistant 8000 Székesfehérvár,
Tel.: +36-20/534-9233
E-mail: e-assistant@vic.hu
Webmaster: VIC.HU
|