vissza az előző lapra

Köszöntő
Rólam
Virtuális aszisztens?
Kinek előnyös megbiznia?
Önéletrajz
Referenciák


Hamarosan elkészül...

Tisztelt Látogató!

Weboldalam jelenleg kialakítás alatt ál, de remélem hogy mire legközelebb visszalátogat hozzám már bővebb információkkal állhatok rendelkezésére.

Üdvözlettel:

Fogarasi Andrea
...
Tel.: 06 30 / 298 1147
Tel/Fax.: 06 22 / 321 688
E-mail: e-assistant@vic.hu




"Hatékony irodai szolgáltatások vállalkozóknak, cégeknek, hallgatóknak, non-profit szervezeteknek AZ ORSZÁG EGÉSZ TERÜLETÉN!"

Köszöntő:

ÜDVÖZLÖM AZ IRODÁMBAN!

Ezeken az oldalakon olyan irodai szolgáltatásokat ajánlok figyelmébe, melyek megkönnyítik vállalkozása életét. Természetesen ez nem csak rajtam múlik. Szolgáltásokat nyújtok ott, ahol szükséges, és együtt dolgozom Önnel, hogy mindketten egy hosszútávú, eredményes üzletet hozzunk létre. További információt találhat a RÓLAM alatt! Bátran hívjon fel bármivel kapcsolatban! Köszönöm látogatását!

Ha az alábbi kérdések bármelyikére igennel válaszolt, akkor itt az ideje hogy felvegye velem a kapcsolatot:

  • Sokáig tart egyedül megcsinálni?
  • Bárcsak segítséget kapna akár néhány órára?
  • Segítségre van szüksége egy-egy projekt elkészítésében havonta?
  • Más dolgokra kellene koncentrálnia?

Rólam:

Székesfehérváron élek és dolgozom. Fizetem az adóimat, létrehozom a saját nyereségemet, a saját irodámban dolgozok a saját irodai eszközeimmel. Saját magam osztom be az időmet. Önnel dolgozom, nem Önnek. Büszke vagyok minden munkámra. Sokoldalú, rugalmas és megbízható vagyok. Szeretem a munkám sokszínűségét, ez az egyik oka, hogy virtuális asszisztens lettem. Örömmel várom azokat a gyümölcsöző üzleti kapcsolatokat, amelyek jól illeszkednek a képességeimhez, de természetesen az új dolgok iránt is nyitott vagyok.

Virtuális aszisztens?

Kik a virtuális asszisztensek:

A hagyományos irodákból úgy ismerjük őket, mint irodai asszisztensek, akiket az Internet világában virtuális asszisztensnek hívunk. A virtuális asszisztensek ( VA ) saját irodájukban dolgoznak, a saját eszközeiket használják, és így nyújtanak szolgáltatásokat vállalkozásoknak, menedzsereknek vagy elfoglalt embereknek. A megbízások általában e-mailen, telefonon, faxon vagy postai úton bonyolódnak le. Bármi is legyen az elvégzendő feladat, az információ zavartalanul áramlik az ügyfél és a virtuális asszisztens között.

Kinek előnyös megbíznia?

Kinek előnyös megbízást adnia egy VA-nak:

    Egyéni vállalkozók és családi vállalkozások

    Vállalkozása fellendítésével foglalkozhat ( az ügyes-bajos dolgok helyett), ha megengedi, hogy én készítsem el az adatrögzítéseket és a szövegszerkesztéseket.

    Non-profit szervezetek és alapítványok

    Események megtervezése, publikálása és megrendezése.

    Tanulók, hallgatók

    Nem kell többet témák kutatásával és papírok gépelésével törődnötök.

    Rendezvényszervezés

    Segítek esküvője megtervezésében és megszervezésében. Esküvői bejelentés a helyi lapban, meghívók megtervezése, elkészítése (elkészíttetése), kipostázása, köszönetnyilvánítás és a nászút megszervezése.

Megbízásával időt, pénzt és fáradtságot takaríthat meg, ha a virtuális asszisztenst választja!

Ha a virtuális asszisztenst választja:
  • Nincsenek munkaadói kötelezettségei: járulékok és juttatások.
  • incsenek iroda bérlési és irodaeszköz kiadásai.
  • Nincs betanulási költség.
  • Csak annyit fizet, amennyibe a munka ténylegesen kerül ( óradíj).
  • Lehetőség, hogy időbeosztása szerint haladjon előre!
  • Magasan kvalifikált szakember végzi el a mindennapos feladatokat.

Önéletrajz

EDDIGI MUNKAKÖROK


2003-

ETS Iveco Kft.

Székesfehérvár

 

telephelyvezető asszisztens
  • személyügyi feladatok ( 20 munkavállaló), toborzás és kiválasztás
  • pénztár és készpénz forgalom regisztrálása, pénzügyek
  • flotta szervezés
  • takarítók és alvállalkozók felügyelete
  • általános asszisztensi feladatok
  • hirdetések és reklám

2002-2003

Agromilk Kft. Székesfehérvár
fordító és személyügyi tevékenység
  • szoftver programok és használati utasítások fordítása magyar nyelvre
  • új munkatársak toborzása, kiválasztása
1998-2001 AFL Hungary Kft. Mór
emberi erőforrás asszisztens
  • audit előkészítése, alapelvek és folyamatok
  • toborzás és kiválasztásban való részvétel, munkaköri leírások, szerződések, AC
  • HR riportok készítése a menedzsmentnek, prezentációk
  • szakszervezetekkel való kapcsolattartás
  • teljesítmény értékelés és dolgozói elégedettség felmérés
  • diákmunka szervezése

VÉGZETTSÉG


2001-2002 Tanulmányút USA, New York
  • angol nyelvgyakorlás
1999-2003 Pécsi Tudományegyetem Pécs
  • személyügyi szervező főiskolai diploma: Munkaerő-beszerzés, avagy a személyügyi munka kulcsa
2001 Authentic Consulting
  • toborzás, kiválasztás és audit belső tréning
1998-1999
Péter Rózsa Szakközépiskola
Székesfehérvár
  • komplex külkereskedelmi és vámügyintéző tanfolyam
1997-1998 Angol Nyelvi Központ Anglia
  • felsőfokú angol nyelvtanfolyam
1990-1994 Szakközépiskola Székesfehérvár


Referenciák

Feltöltés alatt!

Válassza szolgáltatásomat!
Számomra az Ön megelégedettsége az legfontosabb!
Tegyen próbára, nem fog csalódni!
Fogarasi Andrea

Fogarasi-assistant 8000 Székesfehérvár, Tel.: +36-20/534-9233
E-mail: e-assistant@vic.hu Webmaster: VIC.HU

Webmester : VIC.HU