vissza az előző lapra

Miért döntsön mellettem?
Díjak és alapelvek
Virtuális aszisztens?
Kinek előnyös megbiznia?
Referenciák
Szolgáltatások

Hamarosan elkészül...

Tisztelt Látogató!

Weboldalam jelenleg kialakítás alatt ál, de remélem hogy mire legközelebb visszalátogat hozzám már bővebb információkkal állhatok rendelkezésére.

Üdvözlettel:

Fogarasi Andrea
...
Tel.: 06 30 / 298 1147
Tel/Fax.: 06 22 / 321 688
E-mail: e-assistant@vic.hu

"Hatékony irodai szolgáltatások vállalkozóknak, cégeknek, hallgatóknak, non-profit szervezeteknek AZ ORSZÁG EGÉSZ TERÜLETÉN!"

Miért döntsön mellettem?:

MEGBÍZÁSÁVAL IDÕT, PÉNZT ÉS FÁRADSÁGOT TAKARÍTHAT MEG, HA A VIRTUÁLIS ASSZISZTENST VÁLASZTJA!

Ha a virtuális asszisztenst választja….

  • Nincsenek munkaadói kötelezettségei: járulékok és juttatások.
  • Nincsenek iroda bérlési és irodaeszköz kiadásai.
  • Nincs betanulási költség.
  • Csak annyit fizet, amennyibe a munka ténylegesen kerül ( óradíj).
  • Lehetoség, hogy idobeosztása szerint haladjon elore!
  • Magasan kvalifikált szakember végzi el a mindennapos feladatokat

Ha az alábbi kérdések bármelyikére igennel válaszolt, akkor itt az ideje hogy felvegye velem a kapcsolatot:

  • Sokáig tart egyedül megcsinálni?
  • Bárcsak segítséget kapna akár néhány órára?
  • Segítségre van szüksége egy-egy projekt elkészítésében havonta?
  • Más dolgokra kellene koncentrálnia?

Díjak és alapelvek :

ÜDVÖZLÖM!

Örülök, hogy megkapom a lehetoséget, hogy Önnel dolgozhatok. Remélem ez a kezdete egy hosszú és eredményes üzleti kapcsolatnak. A következokben megtalálhatja az üzleti alapelveimet, melyre munkám során támaszkodom. Ez a lista csak információként szolgál, ez nem egy szerzodés. Az alábbi regisztrálás nem kötelezi Önt semmire. Ez csak segtséget nyújt abban, hogy megismerhesse szolgáltatásaim muködési elvét. Kérem hívjon felfelmerülõ kérdéseivel kapcsolatban! Köszönöm.

Pozíció:

Vállalkozó vagyok. Fizetem az adómat, megszerzem a nyereségemet, a saját irodámban dolgozom a saját eszközeimmel. Saját magam alakítom ki az idobeosztásomat. Önnel dolgozom, nem Önnek.

A munkám:

Büszke vagyok arra, amit csinálok. Sokszínû, rugalmas és megbízható vagyok. Élvezem a munkám sokszínuségét, ezért lettem virtuális asszisztens. Szeretnék olyan partneri kapcsolatokat kialakítani, amelyek jól illeszkednek képességeimhez és végzettségemhez, de nyitott vagyok természetesen minden újra.
Türelmét szeretném kérni partnerkapcsolatunk kezdetekor, hogy igazodjak az Ön munkastílusához és a szükségeletekhez, és csak ezután lesz tökéletes az együttmuködésünk, mindez távvezérelve. Ha Ön vagy én úgy érzem, hogy valami nem muködik, fontos, hogy megbeszéljük a problémát egymással. Fontos , hogy az idõ múlásával megtanuljunk megbízni egymásban. Bízom a gyümölcsözo üzleti kapcsolatban és mindent megteszek azért, hogy ezt el is érjük.

Határidok:

Nagyon fontos, hogy közölje velem milyen határidokkel kell dolgozni a projektek megkedzése elott. Ez segíteni fog nekem, hogy megtervezzem az idobeosztásomat és rendszerezzem a munkámat minden ügyfelem részére. Nem tudok felelosséget vállalni a „ last minute projektekre”, hacsak nincs elegendo az idõm a vállalásra. Ha úgy érzem, hogy nem készül el a munka határidore, értesíteni fogom Önt minél elöbb.

  • A last minute projektek magasabb díjat vonhatnak maguk után, ( lásd Árak). Az árak az ÁFÁ-t nem tartalmazzák.

Árak:

Általános óradíj
( nincs minimális óraszám)
Prémium csomag
( minimális 10 óra/ hónap megrendelés esetén óránként 250 Ft-ot takarít meg )
Prémium Plus csomag
( minimális 20 óra/ hónap megrendelés esetén óránként 500 Ft-ot takarít meg)
500 Ft + ÁFA
300 Ft + ÁFA
200 Ft + ÁFA
Last minute projekt óradíj
( hétvége és sürgősségi csomagtól függetlenül) 700 Ft + ÁFA
KÖLTSÉGEK
Nyomtatás
12 ,-Ft / oldal
Másolás
12,-Ft/ oldal
Floppy
200,-Ft/ db
Írott CD
450,-Ft/ db
Telefonköltség
Telefondíjak szerint
Postaköltség
értelemszerűen
Külső költségek
Terem, eszközbérlés stb.
Fordítási díjak:

magyaról – angolra : 1500 Ft + ÁFA / OLDAL
Angolról-magyarra: 1000 Ft + ÁFA / OLDAL
LEKTORÁLÁS: 1000 Ft + ÁFA / OLDAL
GÉPELÉSI díjak:

KÉZIRAT : 0,20 FT / LEÜTÉS
HANGANYAGRÓL : 0,20 FT / LEÜTÉS
TÁBLÁZAT, GARAFIKON : 40 Ft / DB

SZERKESZTÉS : +15%
SÜRGÕSSÉG : +15%

Ön csak az elvégzett munkaidõért fizet, egy forinttal sem többet. Kérem tervezze meg az idotbeosztását jól, hogy a legkedvezobb árat kapja.
Csak akkor használom a last mintute árat, ha rendelkezésre állok és Ön, mint ügyfél azt elõzõleg jóváhagyta.

Alapelvek:

Minden hónap 1-én egy számlát állítok ki Önnek 8 napos fizetés határidõvel. Ha a befizetés késik, abban az esetben az általános óradíj alapján fogok számlázni. Késedelmes általános óradíj befizetéseket nem fogadok el. Az számlát postázni fogom, amennyiben nem kéri másként.


Kiadások:

Elofordulhatnak plusz kiadások a munkákban. Pl: postai szolgáltatások, papír, borítékok és különleges irodaszerek a projektekhez, mint pl. nyomtató toner ez a számlán kerül elszámolásra.

Ajánlások:

Az új ügyfelek 2 órás szolgáltatást kapnak ingyen, amennyiben a Prémium óradíjas szolgátatásokat választják. Az ajánlások mindkettönk számára kedvezöek lehetnek. Minden olyan Ön által ajánlott ügyfél, akivel üzleti kapcsolatot alakítok ki min. 2 hónapra a Prémium óradíjas csomaggal, az Ön következõ számláján 5000 Ft –ot írok jóvá.

* A fenti 5000 Ft-os jóváírás csak a már kifizetett 2 hónapos Prémium megbízás esetén kerül érvényesítésre.


Minden szolgátatást vagy megosztott információt bizalmasan kezelek és harmadik személynek nem adom át.

Kiegészítések és összegzések:

Remélem mindig elégedett lesz a szolgáltatásaimmal. Ugyanakkor azt is remélem , hogy kituno szolgáltatásokat nyújthatok
Önnek.

Az árváltoztatás jogát fenntartom. Utolsó frissítés dátuma: 2004.01.15.

Köszönöm a figyelmét és remélem hamarosanúj ügyfelemként üdvözölhetem!

Szolgáltatások :

Excel fájlok

  • elkészítése
  • karbantartása
  • adatrögzítés
  • táblázatok, grafikonok, jelentések stb.
  • elkészítése

Word fájlok

  • gépelés, szövegszerkesztés
  • kísérolevelek és memok elkészítése
  • címkék
  • riportok elkészítése

Fordítás és tolmácsolás, angol oktatás

  • magyar-angol
  • angol-magyar
  • angol oktatás, érettségire és
  • nyelvvizsgára való felkészítés
  • angol és amerikai tapasztalattal

Idõbeosztás és emlékeztetõk

  • találkozók szervezése, beosztása
  • naptár vezetése

Utazások elokészítése

  • repülojegy, szállásfogalalás és autóbérlés
  • térképek

Szállítmányozás

  • a legjobb szállítási ajánlat felkutatása
  • egyeztetés a szállítmányozó céggel
  • egyeztetés az ügyféllel az árukkal és a szállítással kapcsolatban


Postai, e-mail és fax szolgáltatások

  • különleges alkalmak
  • E-üdvözletek

Irodai publikációk

  • levél fejlécek, hírlevelek, irodai nyomtatványok és urlapok elkészítése

Leltárazás

  • leltár elkészítése excel fájlban


Találkozók és eloadások megszervezése

  • meghívók kiküldése
  • visszaigazolások regisztrálása
  • eszközök megrendelése, bérlése
  • kapcsolatfelvétel a partnerekkel
  • riport készítése késobbi eloadásokra

Internetes keresés

  • üzleti és marketing keresés az Interneten
  • riport készítése

Személyügyi szervezés ( ez a foiskolai végzettségem)

  • munkaköri leírások és szerzodések elkészítése
  • álláshirdetések feladása és interjúk megszervezése
  • önéletrajzok, pályázatok és referenciák ellenorzése
  • igény szerinti személyügyi szaktánacsadás
  • karrier tanácsadás Önéletrajzok, kísérlolevek elkészítése

Foiskolásoknak, Egyetemistáknak

  • szakdolgozatok, diplomamunkák legépelése, szövegszerkesztése, diagrammok és ábrák elkészítése. Kutatási munkák elvégzése.

Rendezvényszervezés

Válassza szolgáltatásomat!
Számomra az Ön megelégedettsége az legfontosabb!
Tegyen próbára, nem fog csalódni!
Fogarasi Andrea

Fogarasi-assistant 8000 Székesfehérvár, Tel.: +36-20/534-9233
E-mail: e-assistant@vic.hu Webmaster: VIC.HU

Webmester : VIC.HU